понедељак, 15. јануар 2018.

PREKIPELO MLEKO - GDE JE TVOJ KLjUČ


Do sada sam ignorisala... I mogla sam još da ignorišem, i mogu, ali neću, imam neku potrebu da se oglasim... Ako imate vremena, ali i ako nemate vremena čitajte, komentarišite, pozitivno, negativno, kako god... I izadjite iz kuće zbog sebe... Ne mora to svet da zna. 
Imam nekoliko profila na društvenim i poslovnim mrežama (i 1 svoju stranicu Ključ ključa i istoimenu  grupu) ,  YT kanal, Blog "Ključ - The Key - Bojana Jankovic" ... objavljujem ali kad imam šta da objavim... normalno - relativno normalno... i za one koji razumeju...  Golo telo će svako da razume, ali  otvori dušu svoju, otvori um svoj... Hajde, ako smeš. :-) 
 Ne izlazim iz kuće da bi neko video na nekom od profila i naloga, ne jedem i ne pijem da ceo svet vidi da i šta jedem i pijem ... izađem da udahnem vazduh (jeste da je zagađen, ali nema veze), da usred zime izadjem bosa i provedem se talasajući na štiklama dok svira neki bend neke za malo zaboravljene pesme ... i idem da idem, da vidim ja... ako ti se ide idi, ne čekaj moje i bilo čije fotke... jedem jer sam gladna, pijem jer sam žedna... i ljubim jer mi se ljubi...
 a tek one lančane poruke, iskopirane poruke, čestitke...dojadiste više, ... i taman kad pomislih, ajde iskuliraću kad se primih na još jednu... marš!  ojoj, majko moja mila... i ajde... sve je dobro dok je veselo, pa ajde i kad neko pati zbog nekoga, ako je neko nesrećno zaljubljen... al ovaj fb postade i čitulja i poče da služi umesto telegrama... Ma super, još da krenu uživo sahrane,  i seks uživo ... pa bacanje smeća u kontejner... Ouh... Bože dragi, dokle smo dogurali...?  Dokle tek možemo da doguramo? Možda je to i bio cilj osnivača... da se slikama približimo onima od kojih smo hiljadama kilometara daleko, a da se udaljimo od onih koji su na korak od nas, da li smo mi svesni toga što radimo?  Lepo je kad se približiš nekome ko je normalan (relativno normalan), ali ne udaljavaj (se) . 
Da, i ono kad krenu da te muvaju preko fejsa... I svašta ti nešto pišu, svašta te nešto pitaju ... i Svakakvih ima... Pa kreneš na "delete", na "block"... nekome nekad i "upali pa kad se upozna sa tom osobom i negde su "live" u nekom kafiću i ćuti kao zaliven(a)... ĐE su ti one priče s fejsa, druže... Šta bi? A kad se upoznaš s nekim pre nego što vas društvene mreže umrežiše..pa sledi:  Nemaš FB profil? Katastrofa!!! Nemaš instagram? Pa dobro, jesi malo demode, al' 'ajde nismo svi mi baš toliko onlajn pametni... 
Izađe devojka u grad ili je na nekoj svadbi, rodjendanu i ceo taj događaj joj prodje u pravljenju selfija, pućenju usta ka' da je upravo progutala uskislo mlijeko... i ceo taj vesili događaj joj prođe u tome, nit' šta vide, nit' zaigra, nit' zapeva, nit' poljubu kakvo "čeljade" ... Jbt... Al' kad se lik namrgodi i svetu pokaže kol'ko je to "zajeban tip", oprostite na izrazu... https://youtu.be/SAtcuA4r334?list=RDTE03-Qai7GY   (i ne mora niko da mi kaže da si probisvet... pola grada te je imalo, pola grada te sanja... - T.S.) 
meni bi smešno u početku... Al svako drugo... prekipelo mlijeko, uskislo mlijeko...  Ipak mi je zanimljivije da čitam Daliborove statuse iz marketa i korisnije da pratim Žutu minutu... i pišem roman koji će biti... "zajeban" (opet mi oprostite na izrazu, ali se divno provodim dok ga pišem :-) ) ... - https://youtu.be/TE03-Qai7GY?list=RDTE03-Qai7GY  (Connect)  ... kad sm okod toga.,.. 
odoh da ga pišem :-) 

Vidimo se, u gradu negde... ;-) 
(do tada, pronađi svoj ključ, ako još ne znaš gde je)   =   https://youtu.be/__Wm-h3vu8Y Bluz mutne vode na Balkanu

by Bojana Janković (Ključ - ključa ) 

Нема коментара: